نویسندگان : دکتر سعید خانمرادی، زهرا رضایی
ناشر : انتشارات شمال پایدار
شابک : 978-622-7575-60-6
سال چاپ : 1402
نوع کتاب : تالیف
مشاهده سایر کتاب های سعید خانمرادی

ورزش و تربیت بدنی در سال های اخیر در سراسر دنیا از فضای بازی و سرگرمی خارج شده است و تبدیل به یک صنعت سودآور و پربازده شده است و بسیاری از صاحبان سرمایه تمایل دارند که در این حوزه سرمایه گذاری نمایند. ورود به صنعت ورزش و سرمایه گذاری در این حوزه نیازمند علم، دانش و آگاهی کافی در حوزه های مختلف تجاری، اقتصادی و ورزشی می باشد لذا این کتاب با هدف آموزش جامع و کاربردی نگارش یک طرح کسب و کار ورزشی جهت استفاده سرمایه گذران، صاحبان کسب و کار و علاقه مندان به ایجاد کسب و کار ورزشی نگارش شده است. همچنین کتاب حاضر می تواند در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تربیت بدنی در گرایش های مختلف جهت آشنایی با نحوه تنظیم یک طرح کسب و کار ورزشی و ایجاد ذهنیت کارآفرین و خلاق در دانشجویان تدریس شود.

کتاب حاضر شامل نه فصل می باشد که در فصل اول کتاب کلیات نگارش یک طرح کسب و کار ورزشی شرح داده شده است و سپس از فصل دوم تا هشتم فصول مورد نیاز نگارش یک طرح کسب و کار ورزشی شامل خلاصه برنامه اجرایی(فصل اول طرح کسب و کار ورزشی)، پیشینه و حوزه فعالیت (فصل دوم طرح کسب و کار ورزشی)، کالا و خدمات  (فصل سوم طرح کسب و کار ورزشی)، بازارها و خریداران(فصل چهارم طرح کسب و کار ورزشی)، مکان و فرایند کسب و کار (فصل پنجم طرح کسب و کار ورزشی)، نیروی انسانی (فصل ششم طرح کسب و کار ورزشی)، ملاحظات حقوقی و قانونی (فصل هفتم طرح کسب و کار ورزشی)  و برنامه ریزی مالی (فصل هشتم طرح کسب و کار ورزشی) به ترتیب و به شیوه کاربردی ارائه می شود.

امیدواریم که دانشجویان و خوانندگان پس از پایان مطالعه کامل کتاب بتوانند طرح کسب و کار ورزشی خود را به شیوه آموزش داده شده در این کتاب نگارش نمایند و بتوانند نظر سرمایه گذران و وام دهندگان به کسب و کار خود را با یک طرح کسب و کار منظم جلب نمایند.

دکتر سعید خانمرادی

زهرا رضایی